als ondernemer

Meld je als ondernemer aan bij BIZ Centrum Heemskerk

Extra aandacht voor je bedrijf? Heb je een winkel,  een restaurant of ben je dienstverlener in Heemskerk en kun je wel wat meer positieve aandacht gebruiken? Sluit je dan aan bij In Heemskerk!

Ben je met je bedrijf gevestigd in de gemeente Heemskerk, maar niet in het centrum van Heemskerk? In dat geval kun je toch profiteren van alle voordelen door je aan te sluiten bij onze website voor € 75,00 per jaar (exclusief btw).

In Heemskerk biedt iedere dag het leukste horeca- en winkelnieuws van Heemskerk. Met meer dan 7000 fans op Facebook levert In Heemskerk iedere dag enthousiast de “boodschappen” af van de ondernemers. Dat kunnen aanbiedingen zijn of evenementen die je organiseert (zoals een proeverij), maar het kan ook gewoon leuke informatie zijn over wat er zoal gebeurt in je bedrijf. Zo kun je laten zien dat je er bent, wat jouw bedrijf te bieden heeft bij bestaande klanten én kun je nieuwe klanten verleiden om naar jouw bedrijf te komen. Dit alles creëert betrokkenheid tussen jou als ondernemer en de inwoners van Heemskerk en omstreken.

Beter online vindbaarheid? Je wordt door het uitgebreide winkelprofiel niet alleen beter gevonden in Heemskerk, maar ook in Google! Misschien heb je zelf nog geen website, dan is In Heemskerk perfect om toch te zorgen dat je gevonden wordt in Heemskerk en Google.

Hoe gaan we dit doen?
Samen met jou wordt een mooi winkelprofiel ingevuld en daar staat het volgende op:

• Naam bedrijf
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • Website
  • E-mail adres
  • Openingstijden
  • Foto van het bedrijf
  • Logo van het bedrijf
  • Koppeling naar eigen sociale media

Tevens heb je het hele jaar de mogelijkheid tot:

• Het plaatsen van acties.
  • Het plaatsen van evenementen, workshops, beurzen, open dagen, e.d.
  • Het plaatsen van producten die je onder de aandacht wilt brengen.
  • Het plaatsen van foto’s.
  • Het plaatsen van uitgebreide informatie over het bedrijf met een foto.
  • Vindbaar te worden via de Google Maps kaart.

Na het invullen van het winkelprofiel plaatst In Heemskerk een welkomstbericht op de Facebookpagina. Dit bericht bereikt veel mensen en gedurende het jaar zullen we er alles aan doen om jouw bedrijf te promoten.

Heb je interesse om mee te doen met In Heemskerk, maar wil je eerst nog wat (vrijblijvende) nadere informatie? Laat dan van je horen door onderstaand contactformulier in te vullen en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met een hartelijke Heemskerkse groet,

Gijs Keesman
contentbeheerder

Contactformulier

Ben je geïnteresseerd in aanmelding bij In Heemskerk, vul dan onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Dit contactformulier kun je ook gebruiken indien je eerst nog wat vragen hebt of meer informatie wilt.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.