Grand Café Van Ruysdael

Ruysdaelstraat 1, 1961 RM Heemskerk Kaart

Zondag 11.00 - 0.00

Welkom bij Grand Café Van Ruysdael te Heemskerk.
Onze horecagelegenheid biedt u alle aspecten van een ideale uitgaansgelegenheid: gastvrijheid, service, goede prijs-kwaliteit verhouding en heel veel sfeer.

Het gezelligste Grand Café van Noord-Holland!
U bent bij Van Ruysdael te gast als liefhebber van lekker eten en drinken en zo nu en dan een stukje live muziek. En dat allemaal voor een hele vriendelijke prijs.

Grand Café Van Ruysdael opende haar deuren in mei 2004. Het idee was om een horecagelegenheid met een ongedwongen, informele en laagdrempelige sfeer te introduceren. Naar onze mening zijn we daarin geslaagd. Van Ruysdael heeft de kwaliteit van een restaurant en de gezelligheid van een café. Maar ook ons terras wordt zeer gewaardeerd door onze gasten.

Het interieur kan omschreven worden als warm, sfeervol en veelzijdig. Een omgeving met meer dan 140 zitplaatsen en een terras met 120 zitplaatsen waar iedereen zich thuis voelt. De doelgroep is dan ook zeer divers. De gast is elk moment van de dag welkom bij Grand Café Van Ruysdael. Een krantje lezen aan onze leestafel onder het genot van een goede cappuccino met heerlijk stuk appeltaart. Een uitgebreide zakelijke lunch of snel een rijk belegd boerenland broodje. Een hapje eten aan de bar of een romantisch diner. Tafelen met 25 familieleden of een tafeltje voor 2. Een bedrijfsborrel of een verjaardag. Alles is mogelijk bij Grand Café Van Ruysdael.

Heerlijk lunchen en dineren
De keukenbrigade draagt er zorg voor dat het diner en de lunchkaart aan hoge eisen voldoen, maar toch zeer prijsvriendelijk zijn. De bediening staat voor de glimlach en de juiste service bij de gast aan tafel.

Gezellig op stap, borrelen, live entertainment
De laatste zaterdagavond van de maand staat bij Grand Café Van Ruysdael in het teken van ‘uitgaan’. Na het diner wordt er ruimte gemaakt voor swingen en zingen. De DJ verzorgt een avondvol programma met heerlijke muziek. De stijl en genre van de avonden richten zich met name op de ‘oudere jongere’ onder ons. Check regelmatig onze agenda

Kortom, er zijn meer dan genoeg redenen om een bezoekje te brengen aan dit superleuke en veelzijdige horecabedrijf waarbij ‘gastvrijheid’ en ‘service’ een belangrijke rol spelen.

Wij hopen u binnenkort te kunnen verwelkomen bij Grand Café Van Ruysdael.