Livera Heemskerk

Kerkweg 27, 1961 JA Heemskerk Kaart

Livera Heemskerk is gevestigd in het centrum van Heemskerk aan de Kerkweg!

Livera biedt een wisselende collectie in lingerie-, nacht en badmode en heeft naast haar eigen merk, bekende merken in het assortiment. Bij Livera vind je o.a. Chantelle, Passionata, Esprit, Felina, Anita, Triumph, Sapph, Maidenform, Beachlife, Magic, Shockabsorber, Ten Cate, Sloggi, en Tweka. Daarnaast heeft Livera het hele jaar door een sterke basiscollectie.

Shop ook online en ontvang jouw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen in huis. Of laat je bestelling bezorgen in de winkel via Click & collect. Voor het volledige assortiment bekende merken kun je terecht bij  een van onze winkels. Livera heeft altijd de juiste BH voor elk moment en voor elke vrouw!

Historie
Livera is sinds 1969 door een vijftal zelfstandige ondernemers opgericht. Zij bedachten de Livera formule en halverwege de jaren ’70 is besloten over te gaan naar een formule uitstraling om zo de krachten te bundelen. In 2011 is Livera BV opgericht en daarmee is de overgang naar een full-franchiseorganisatie gemaakt. Livera heeft ruim 100 winkels in Nederland, waarvan enkele servicewinkels in ziekenhuizen. Service, snelheid en gemak voeren de boventoon. Bij Livera kun je terecht voor persoonlijk en deskundig advies.

Bezoek de website voor nog meer inspiratie!