Mono’s Platen & CD’s

Jan van Scorelstraat 50, 1961 EX Heemskerk Kaart

Mono’s is een onafhankelijke platenzaak in het centrum van Heemskerk. We houden ons bezig met de inkoop en verkoop van tweedehands en nieuw vinyl, CD’s en muziek DVD’s. Met name rock en pop zijn ruim vertegenwoordigd in ons assortiment. We richten ons verder op o.a. blues, soul, indie, beat en metal. Verder hebben we collectors en memorabilia te koop in de winkel. Beluisteren van collectors kan in onze speciale luisterruimte. Nieuwe releases die niet op voorraad zijn in de winkel, kunnen eenvoudig (voor)besteld worden. We bellen of mailen als je bestelling in de winkel klaarligt.

Onze winkel van ca. 50 m2 bevindt zich aan de Jan van Scorelstraat 50 in Heemskerk. Je kunt gratis parkeren in de directe omgeving, er is parkeergelegenheid genoeg!
Volg ons ook op Facebook voor evenementen, recensies en aanbiedingen. De koffie staat altijd klaar! Lid Recordstoreday en NVER.