Motz Interieur & Projectstoffering

Maerelaan 15, 1961 KA Heemskerk Kaart

Heemskerk, Motz binnen®
Bij Motz binnen® kun je terecht voor alles wat je nodig hebt voor de inrichting van je woning. Of het nu gaat om de aankleding van vloeren, wanden of ramen bij Motz binnen® ben je aan het goede adres.

Vertrouwd adres
In de afgelopen jaren hebben al veel mensen de weg weten te vinden naar de winkel aan de Maerelaan in Heemskerk. En terecht, want de medewerkers van Motz binnen® beschikken over jarenlange ervaring op het gebied van woninginrichting. En dat geldt niet alleen voor het team in de winkel; de medewerkers van Motz Stoffering – die bij de mensen thuis komen en er voor zorgen dat alles perfect wordt aangebracht – zijn eersteklas vaklieden en hebben meer dan 30 jaar ervaring! En dan is er nog dat beetje extra, want de service houdt niet op op het moment van aflevering. Ook aan nazorg wordt veel aandacht geschonken. Het is dan ook niet voor niets dat Motz binnen® is erkend door het CBW, de Centrale Branchevereniging Wonen. Die erkenning geeft je de zekerheid dat je te maken heeft met een vertrouwd bedrijf.

Binnen is het juiste adres voor onder andere gordijnen , vinyl , laminaat , tapijt en binnen zonwering en Schutters . Daarnaast draait het bij Motz binnen om vakmanschap , een goede service, goed advies en garantie.