Schoenmakerij Lakeman

Kerkweg 74, 1961 JE Heemskerk Kaart

Maandag Gesloten

Frits en Kelly Lakeman hebben in april 2017 de schoenmakerij Martens Hakkenbar aan de Kerkweg in Heemskerk overgenomen en gaan verder als Ambachtelijke Schoenmakerij Lakeman. Het jonge stel komt oorspronkelijk uit Haarlem, maar ze hebben het erg naar hun zin in de winkel in het centrum van Heemskerk; ze ervaren het als een rustpunt, ondanks dat er hard gewerkt wordt.

Buiten de nieuwe hakken en zolen voor je schoenen, kun je bij Schoenmaker Lakeman ook terecht voor zooltjes, schoen accessoires, spuitbussen, schoensmeer. Vanaf april hebben ze ook meteen het assortiment uitgebreid met trendy tassen, sjaals, riemen, portemonnees en sinds kort heerlijke warme, echt wollen, sloffen. Dit alles voor een aantrekkelijke prijs om bijvoorbeeld kado te geven voor de komende feestdagen.

U bent van harte welkom bij Schoenmaker Lakeman aan de Kerkweg 74.