Uitgeverij GV Media

Rijksstraatweg 27, 1969 LB Heemskerk Kaart

Zaterdag Gesloten

Uitgeverij GVMedia in Heemskerk

Uitgeverij GVMedia is een kleine boekenuitgeverij  voor mensen die nieuwsgierig zijn, die willen leren en op zoek zijn naar inzichten. We zijn een redelijk eigenwijze uitgeverij, varen onze eigen koers en trekken ons weinig aan van de stormen in het boekenvak.

Waarom de naam GVMedia?
GV staat voor Groei en Veranderen. Zelfontwikkeling is een belangrijke pijler voor GVMedia. Met onze producten willen we de lezers inspireren om tot Groei en Veranderen te komen.

Onze producten
Naast een breed scala boeken van o.a. Sylvia Leegwater (Roosendaal) over Nieuwetijdskinderen, Willem Jan van de Wetering over het Enneagram, Jos Dolstra over Body & Mind Language en Robert Dilts over NLP, hebben we ook diverse geleide meditatie/visualisatie cd’s en kaartensets in ons assortiment.

Zelfontwikkeling is een belangrijke pijler voor GVMedia, maar niet onze enige pijler. Ook voor ons zijn Groei en Verandering belangrijk. En zo breidt ons aanbod zich uit. Naast diverse ‘zelfhulpboeken’ hebben we ook een autobiografische roman ‘1000 plaatsen, 1 thuis’ en twee dichtbundels ‘Appelmoes’ en ‘Binnen kijken’ uitgegeven.

GVMedia wordt ondersteunt door ervaren professionals en adviseurs uit de uitgeefwereld. Dit geeft onze uitgeverij de juiste rugdekking en professionaliteit die we in deze roerige tijden nodig hebben.

Manuscript
Wij zijn altijd op zoek naar fijne manuscripten, dus heb je bovenstaande informatie gelezen, heb je een manuscript liggen en zou je dat eens aan ons voor willen leggen? Dan kan dat!

Hoe een manuscript aanleveren bij GVMedia? Nou zo!
Mail ons via info@gvmedia.nl het eerste hoofdstuk van het boek en vermeld in de mail wie de doelgroep is en hoe je deze doelgroep denkt te bereiken. Stuur NIET het hele manuscript! Bij interesse laten we zeker wat van ons horen.

Heb je nog geen manuscript maar een goed idee? Laat het ons weten!
Jawel, wij staan open voor goede ideeën. Mail ons je idee en stuur eventueel een beknopte samenvatting van je toekomstige boek. Vertel ons wie je doelgroep is en wat je denkt te bereiken met dit boek.
De volgende stap is om te bepalen of je idee aansluit bij hetgeen wij willen uitgeven. Vervolgens gaan we om de tafel om kennis te maken. Een klik tussen uitgever en auteur is voor ons van groot belang, vanuit daar gaan we concrete stappen zetten.

Voor meer informatie kun je onze website bezoeken: www.gvmedia.nl