Spooky Saturday

Burgemeester Nielenplein , Heemskerk Kaart
26-10-2024 — 26-10-2024

Spooky Saturday

Zaterdag 28 oktober staat Heemskerk in het teken van Halloween met Spooky Saturday!

In het centrum van Heemskerk zijn er verschillende leuke activiteiten in het thema van halloween. Voor grote mensen, maar vooral voor de kleine spookjes!

Haal je routekaart op bij de kraam op het Burgemeester Nielenplein. Op deze kaart vind je alle deelnemende winkeliers. Bij elke winkel kun je een stempel ophalen. Heb je alle stempels verzameld? Lever je volle kaart dan weer in bij de kraam op het Burgemeester Nielenplein.

De winkeliers hebben prachtige prijzen beschikbaar gesteld voor drie leeftijdscategorieën: 0 t/m 5 jaar, 6 t/m 10 jaar en 11 t/m 13 jaar. Ga jij een van de gelukkige winnaars zijn?

De hele middag zal een jury de kostuums van de deelnemende kinderen beoordelen. De uitslag wordt rond 16.30 uur bekendgemaakt op het Burgemeester Nielenplein, dus zorg dat je erbij bent—misschien win jij wel een prijs!

Wat kun je deze middag nog meer doen? 🎃

• Schminken
  • Knutselen (onder begeleiding)
  • Halloweenfoto maken in de Photobooth