Dak Meesters

Ratelaar 57, 1964 PL Heemskerk Kaart

Dak Meesters is een dakdekkersbedrijf gevestigd in Heemskerk.

Dirk Meester is sinds 1985 werkzaam in de dakbedekking en heeft hier zijn passie van gemaakt. In de afgelopen jaren is er een schat aan ervaring en kennis opgedaan in het dakdekkersvak.

Voor zowel bedrijven als particulieren verzorgen wij daken. U kunt bij ons naast nieuwbouw projecten ook terecht voor renovatie, onderhoud en dakinspecties.

Bij renovatie van een dak hoeft dit vaak niet geheel vervangen te worden. Daarom komen wij altijd eerst even langs om de mogelijkheden te bekijken om tot het maken van een passende offerte te komen. Deze wordt afgestemd op uw wensen en het soort dak. Hierdoor heeft u altijd een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Omdat kwaliteit bij ons hoog in het vaandel staat, gebruiken wij alleen materialen van A-kwaliteit. Hierdoor kunnen wij 10 jaar garantie gegeven op geheel door ons verzorgde projecten. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen voor een vrijblijvende offerte.

Neem gerust een kijkje op onze website http://dak-meesters.nl/ en neem contact op per mail info@dak-meesters.nl.